Haaa Tuhhdiaaa Meh Singgah Lagi Meh ! Pakat Bau Busuk Soqang Sikit . Tehehe Jemput Datang Lagi Nuh :)

meyh foLLow uchuq meyh

Sunday 12 May 2013

Oh My MUMMY !

salam blogger .
hey hey guys .
today iwant to create about
"HAPPY MOTHER'S DAY"


Selamat hari ibu
 kepada semua ibu ibu , mak mak , mummy mummy ,ummi ummi ,mama mama di seluruh dunia .

Dan terutama sekali kepada 

MY MUM

iloveyou mak !

okey . stop kejap nak berceqita sikit .
*hehe*

Aku ni jenis anak yang tak suka share rahsia dengan mak aku . apa -apa aku pendam seorang diri . sebab mak aku ni dia ada angin . hehe . kekadang dia sporting . kekadang dia garang macam "GRRRRR" singa . 
hehe .
tapi kena marah dengan mak ayah tu lumrah la . anak mana yang tak pernah kena marah .
kekadang aku jeles jugak tengok budak housemate aku call mak depa sambil gebang-gebang riuh rendah .
tapi nak buad macam mana setiap org tak sama . 
mak aku agak sibuk dengan saloon dia . kalau free call la jugak .hihi ..
oleh sebab sekarang ni aku dah belajar jauh dari keluarga , bila aku balik cuti bergosip-gosip la jugak dengan mak . hehe .
yang aku respect giler kat mak aku ni , even dia sibuk dengan saloon dia , dia tak lupa tanggunggjawab dia sebagai seorg isteri dan ibu kpda dua org anak yang sangat comel ni .haha 
Masakan mak aku memang tak der saingan lah .
PERHHHHH ... sedap hingga tergigit kuku .
apa pun aku harap suatu hari nanti aku akan jadi seorang ibu yang hebad macam mak aku . 
*mybe one days*hewhew

FULLSTOP
***

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Ya ALLAH Ya Tuhanku,
Berikanlah dia (mak) balasan yang sebaik-baiknya atas didikannya padaku
Peliharalah dia sebagaimana dia memeliharaku

Ya ALLAH Ya Tuhanku,
Ampunilah dosa-dosanya dan kasihanilah dia
sebagaimana dia mengasihaniku sejak kecil

Panjangkanlah usianya, murahkanlah rezekinya dan
berikanlah keberkatan dunia dan akhirat dalam hidup kami sekeluarga

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha Agung dan
Engkaulah yang Maha Pengasih di antara semua pengasih


Amin Ya Rabbul Alamin...

Let's says happy mother's day to :

my mummy

Ibu Acu

Mama 


okey dhaaa





No comments:

Post a Comment